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Suche Hilfe um ScummVM für die PSP zu kompilieren.

Ich würde mir gerne immer das neueste scummvm kompilieren, habe aber absolut noch kein PLAN!

Einzigste Info die ich habe ist:

Building the source code
71 ========================
72 To build ScummVM for PSP you need:
73
74 - PSP toolchain (svn co svn://svn.pspdev.org/psp/trunk/psptoolchain)
75
76 - PSPSDK (svn co svn://svn.pspdev.org/psp/trunk/pspsdk)
77 Note: This usually gets installed by the PSP toolchain,
78 so you don't have to do it manually.
79
80 - SDL (svn co svn://svn.pspdev.org/psp/trunk/SDL)
81
82 - zlib (svn co svn://svn.pspdev.org/psp/trunk/zlib)
83
84 - libmad(*) (svn co svn://svn.pspdev.org/psp/trunk/libmad)
85
86 - libTremor(*) (svn co svn://svn.pspdev.org/psp/trunk/libTremor)
87
88 - libmpeg2(*) (http://libmpeg2.sf.net)
89 Note: As this is not in pspdev svn, you'll need to build
90 it manually. Adding a psp target/host to config.sub and
91 using a configure line similar to the SDL port worked for
92 me.
93
94 (*) = optional
95
96 When you've installed these libraries (read their README.PSP for instructions),
97 type "make" in the backends/psp directory to build an 1.00 firmware EBOOT.PBP,
98 or "make kxploit" to build the 1.50/kxploit EBOOT.PBPs
99
100 You can control most of the build process (engines and libraries used) from
101 the Makefile.


Kann mir da jemand weiterhelfen?? Ich kommt mit den ganzen Datenwirrwarr da net klar. Würds aber gerne mal selber probieren.

Grüsse
Track

Schnakki66

is zwar keine anleitung zum selber compilen, aber hier bekommst du scummvm für die psp schon fix und fertig Smile

http://psp-news.dcemu.co.uk/scummvmpsp.shtml