22.03.2011, 20:17
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Hallo,
ich hab schon seit einer ganzen Weile meine Webseite bei Hostmonster.com und hatte bis Heute noch nie Probleme damit.
Mein einziges Problem ist, dass ich nicht so besonders in Englisch bin.
Am 19.03.2011 hab ich aber folgendes E-Mail von denen bekommen.
Was ich aber erst mal nicht weiter beachtet habe, bis ich heute folgendes E-Mail bekommen hab wo durch auch mein Account gesperrt wurde.
Daraufhin hab ich erst mal bei VAT Information mich als personal eingetragen, was im ersten E-Mail gefordert wurde.
Daraus werde ich leider nicht ganz Schlau.
Ich verstehe nur so viel das mein Account durch einen Verstoß der AGB deaktiviert wurden ist, hab aber jetzt eine Weile nichts dran gemacht, meine Seite ist auch nicht besonders aktiv, weshalb ich das nicht Verstehe.
Wie soll ich jetzt darauf reagieren.
Weiter lese ich raus das meine Daten noch für 10 Tage zur Verfügung stehen und danach gelöscht werden.
Bitte um Hilfe.
ich hab schon seit einer ganzen Weile meine Webseite bei Hostmonster.com und hatte bis Heute noch nie Probleme damit.
Mein einziges Problem ist, dass ich nicht so besonders in Englisch bin.
Am 19.03.2011 hab ich aber folgendes E-Mail von denen bekommen.
Zitat:Dear Marko:
As a non-European Union (E.U.) supplier of web-hosting services to customers in the (E.U.), we are required to comply with the European VAT (Value Added Tax) regulations by charging VAT to customers located in the E.U.
Customers categorized as Business users in the E.U. may be required to pay the VAT seperately on any fees for our web-hosting services under EC Directive 2006/112, Art 196 using the reverse charge mechanism.* In order for us to determine whether you are exempt from the VAT charge, we need to collect some information from you.
*************************** IMPORTANT ***************************
If you are an EU business with a VAT number:
please update your billing profile at https://hostmonster.com/cgi/profile
so you won't automatically be charged for the VAT fee.
*****************************************************************
If we determine that we are required to collect VAT from you, the VAT rate will be your E.U. member state's VAT rate at the date of invoice. The VAT charge will be itemized separately on your invoices and billing information.
Thank you,
HostMonster.Com Support
http://www.hostmonster.com
For support go to http://helpdesk.hostmonster.com/
Toll-Free: (866) 573-4678
* If you are not familiar with the VAT self-accounting rules in an E.U. country, please contact your accountant or professional advisor for more information.
Was ich aber erst mal nicht weiter beachtet habe, bis ich heute folgendes E-Mail bekommen hab wo durch auch mein Account gesperrt wurde.
Daraufhin hab ich erst mal bei VAT Information mich als personal eingetragen, was im ersten E-Mail gefordert wurde.
Zitat:Dear Marko:
Your web hosting account for oldgamesplanet.com has been deactivated, as of 03/22/2011. (reason: site causing performance problems)
This deactivation was due to a Terms of Service violation associated with your account. At sign-up, all users state that they have read through, understand, and agree to our terms. These terms are legal and binding.
Although your web site has been suspended, your data may still be available for up to 10 days from the date of deactivation; if you do not contact us during that 10 day period, your account and all of its files, databases, and emails may be deleted.
If you feel this deactivation was made in error, or in order to gain access to your account, please call our customer service line as soon as possible at (866) 573-4678 and press 5 to speak with a member of our Terms of Service Compliance department.
Please read the following, derived from our Terms of Service agreement, for additional information regarding the matter.
Engaging in any activity that, in HostMonster.Com's sole and absolute discretion, disrupts, interferes with, or is harmful to (or threatens to disrupt, interfere with, or be harmful to) HostMonster.Com's services, HostMonster.Com's business, operations, reputation, goodwill, subscribers and/or subscriber relations, or the ability of HostMonster.Com's subscribers to effectively use HostMonster.Com's services is prohibited.
Please review the current copy of our Terms of Service here:
http://www.hostmonster.com/cgi/terms
Thank you,
HostMonster.Com Technical Support
http://www.hostmonster.com
For support go to http://helpdesk.hostmonster.com/
Toll-Free: (866) 573-4678 Option 2
Daraus werde ich leider nicht ganz Schlau.
Ich verstehe nur so viel das mein Account durch einen Verstoß der AGB deaktiviert wurden ist, hab aber jetzt eine Weile nichts dran gemacht, meine Seite ist auch nicht besonders aktiv, weshalb ich das nicht Verstehe.
Wie soll ich jetzt darauf reagieren.
Weiter lese ich raus das meine Daten noch für 10 Tage zur Verfügung stehen und danach gelöscht werden.
Bitte um Hilfe.
FTP Server Zugangsdaten ftp.php?server=markocat.no-ip.biz:2121]" class="mycode_img" />