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(08.12.2022, 06:53)Retro-Nerd schrieb: Mmh, hast aber viele Probleme. Kann ich hier so gar nicht nachvollziehen. Hatte dieses J64 Romset hier geladen. Lief eigentlich alles ganz gut. Das Set mit der ROM Endung hatte da so einige Probleme.
Hatte es bislang auch auf die ROM-Endung geschoben. Auf der offiziellen Seite scheint ja laut Kompatibilitätsrubrik alles (bis auf klitzekleine Problemchen bei Doom und Val d'Isère Skiing and Snowboarding) korrekt zu laufen. Na ja. Die Chancen standen 50:50, ob ich zuerst die Spiele mit ROM- oder mit J64-Endung teste.
Edit:
(08.12.2022, 06:53)Retro-Nerd schrieb: Atari - Jaguar (J64) (20220124-003946)
Hab' mir gerade mal kurz Cannon Fodder, Iron Soldier und Raiden (Revision A) aus dem J64-Paket angeschaut. Läuft jetzt - wie erwartet - alles tadellos.
Edit 2: Hab' jetzt auch den Changelog von Version 1.01 in der ReadMe entdeckt:
Zitat:- Added variable-sized EEPROM support, thanks to Reboot for providing some test cases. 512 byte and 2KB EEPROM settings are picked up from the MRQ file if it exists, otherwise any number of EEPROM address bits can be specified via the -eeprombits command line option.
- Added JaguarGD bank switching support.
- Fix for exception-handled M68K reads in unmapped address space.
- Fix for Blitter not correctly wrapping cyan/red on add when ADDDSEL is set, thanks to ScatoLOGIC for reporting the BattleSphere bug which led to this fix.
- Fix for Blitter not starting on the correct bit when block width is less than pixel size and phrase mode is not enabled, thanks to ScatoLOGIC for reporting the BattleSphere bug which led to this fix.
- Going in for a major surgery tomorrow (2022/12/06), so expect that I'll be mostly unavailable and that there won't be any emulator updates for at least a couple of weeks.
Der letzte Punkt bereitet mir natürlich Sorgen.